KickStart je congres met
Frank’s mini Keynote
KickStart je congres met
Frank’s mini Keynote
Een goed georganiseerd congres verdient enthousiast en betrokken publiek. De beste congressen worden zo ontworpen dat het publiek er zo veel mogelijk uit gaat halen. De deelnemers schrijven zich ruim op tijd in voor het mooie programma en de inspirerende sprekers. En toch komen ze gehaast aan en zijn misschien zelfs al een beetje vergeten waar het congres over gaat…
“Het beste publiek ooit” lost dit probleem voor je op. Als start van de dag schudt het de toehoorders wakker, zet hen op scherp en frist hun geheugen op. Zodat ze snel weten waar het congres over gaat en wat ze met die informatie kunnen doen.
De keynote is energiek, vol humor en interactief. Het combineert simpele tips, feitjes en trucs om snel het beste uit elke presentatie te halen. Een mooie bonus is dat een actief publiek de sprekers helpt om beter te spreken.
Het congres krijgt meer attentiewaarde
De keynote helpt je deelnemers vanaf de start na te denken over wat ze die dag komen halen en hoe de informatie toe te passen in de praktijk.
De sprekers hebben een alert publiek wat klaar is voor interactie.
De deelnemers gaan meer uit het congres halen omdat ze actiever luisteren en uitgedaagd worden om specifieke doelen te hebben over wat ze zoeken en wat ze daar verder mee willen.
Als bewijs dat het succes van een presentatie niet alleen aan de spreker ligt bevat Franks keynote een gegarandeerd inhoudsloze pitch. Het beste publiek ooit zal in staat blijken hier toch iets uit halen!
Vind je dat dat jouw event ook het beste publiek ooit verdient boek dan nu de versie van de keynote die daarbij past:
20 tot 30 minuten interactieve keynote met accenten voor de gelegenheid.
Start je congres met de keynote opener en maak het congres rond met Franks geïmproviseerde afsluiting. Een energiek interactief verhaal gebaseerd op de belevenissen, en inzichten van het publiek.
Zorg dat de sprekers op het congres optimaal van hun beste publiek ooit gebruik kunnen maken en laat ze door Frank trainen om impactvol, authentiek en interactief te zijn.